In u 2018, TECNARGILLA Rimini 24 – 28 Settembre 2018 hè statu un successu

news (2)

TECNARGILLA Rimini 24 - 28 Settembre 2018, dopu à parechji mesi di preparazione per l'ITALIA, battendu salvajemente gongs è tamburi, WUHU JIAYAN GOODSTONE SUPERHARD MATERIALS CO.,LTD., Cù una nova attitudine (Subsidiary--Foshan Long Titanium Abrasives Technology Co.,. Ltd.), piena d'entusiasmu nantu à a "scena" di l'industria ceramica, è i novi è vechji amichi in casa è in l'esteru riuniti quì per discutiri u modu di u futuru.À mustrà i vechji è novi amichi in una ligna cuntinuu, catching up cù tè famiglia Wei prufonda, à discutiri prugrammi cuuperazione à scioglie i prublemi tecnicu.A cumpagnia hà lanciatu ogni tipu di novi prudutti, pruvucannu l'attenzione di i cummircianti domestici è stranieri.Sempre più prudutti d'alta qualità, servizii magri, attraendu parechji imprenditori stranieri riuniti in a sala di cunferenza.

A participazione à e grandi mostre di hardware hè sempre stata unu di i mezi impurtanti per l'imprese di hardware per prumove.Per ottene u megliu risultati di l'esposizione, e cumpagnie di hardware si preparanu attivamente.Quì sottu analizemu brevemente da parechji aspetti cumu e cumpagnie di hardware ponu migliurà a so efficienza di participazione quandu participanu à a mostra.

Unu, clarificà i scopi di a cumpagnia è sceglite l'esposizione ghjusta.A situazione di neutralizazione di ogni cumpagnia di hardware hè assai diversa, cusì u scopu di l'esibizione è a tarifa di participazione chì pò esse furnita sò ancu diffirenti.Prima di a cumpagnia decide di participà à a mostra, hè necessariu di clarificà u scopu principale di a participazione di a cumpagnia, è poi sceglie l'esposizione per participà è u modu di participazione secondu u scopu.

Siconda, l'scelta di i prudutti esposti L'esibizioni sò a parte più prominente di ogni mostra è u fattore più impurtante per l'espositori per impressiunà i visitori.I tipi di prudutti di hardware sò assai ricchi, è ogni cumpagnia di hardware hà u so propiu focus.Hè senza dubbitu currettu di sceglie u pruduttu chì rapprisenta megliu a forza di a cumpagnia.Una altra pussibilità hè di fucalizza nantu à lancià prudutti cù una maturità più bassa in u mercatu, è strive à occupà u mercatu quandu a cumpetizione hè menu.

Tre, i metudi di visualizazione è u disignu di a cabina.I visitori ùn ponu micca capisce tutte e caratteristiche di i prudutti quandu anu direttamente affruntà l'esibizioni, è anu da esse spiegatu bè da altri mezi, cum'è diagrammi, materiali, puntelli, etc. I metudi di visualizazione novi è ragiunate sò ancu una guaranzia putente per aiutà i visitori. capisce i prudutti è l'imprese.Cum'è una piattaforma per l'imprese per participà à a mostra, a cabina hà una funzione più intuitiva, è un eccellente disignu di stand pò mostra megliu a forza di a cumpagnia.

Quartu, inviti di i clienti.Di sicuru, i clienti in a mostra ùn ponu aiutà, ma volenu, ma qualchì volta hè inevitabbile chì a ghjente hà da esse friddu.Questu hè bisognu di l'espositori per trattà cù passivamente aspittendu i clienti, ma ancu per invità cunscientemente i clienti.

Spergu chì i punti di sopra ponu aiutà e cumpagnie di hardware à ottene boni risultati in a China International Hardware Fair.

news (8)
news (9)

Tempu di post: 24-sep-2018